sobota 7. srpna 2010

Vítám vás...

...ve svém království.

Pro "vintááááž seknd šop" jsem se rozhodla z jednoho jediného důvodu: je mi líto hezkého oblečení, které leží ve skříni a ráda bych pro tyto krásné kousky našla nové "matinky". Nechci na potencionálních nakupujících, tedy vás, vydělávat jmění - jde mi jen o to, abych udělala někomu radost. 

Nabízené kousky jsou buď:

  1. nenošené, tedy uplně nové, ale bez visačky(já ji totiž vždy hned po koupi trhám...)
  2. max. 3x nošené - spíš jen jednou (za tohle se trochu stydím...)
  3. nošené vícekrát, ovšem vypadající jako nové, bez sebemenší chybky

Vše je vyprané, vyvoněné a mnou vyžehlené - i nové kousky (byly ve skříni, takže kvůli prachu, atd. ), tedy "ready to wear" - nová majitelka v nich může ihned dělat parádu. Ceny budou téměř za hubičku, maximálně 200káčé, ale obvykle méně. Za nákup za více než "dvě kila" obdrží nakupující hodnotný dárek:). K ceně se vždy připočte poštovné - teda zatím nevím, kolik si Česká pošta účtuje, ale asi to bude něco kolem 50Kč. Nebo vám můžu předat balíček osobně - nej by bylo Uherské Hradiště, ale mohu za vámi přijet i do Olomouce, Brna nebo (dokonce!!!) i do Prahy. Osobní předání je lepší - oblečení se nebude mačkat v balíku a já uvidím jeho nového rodiče:) Platba se bude provádět na účet, číslo i podrobné info vám zašlu na mail.

Případní zájemnci nechť se hlásí na e-mailu:

2daysafter@seznam.cz

Lovu zdar...a ať se vám líbí!!!!B.

Žádné komentáře:

Okomentovat