sobota 25. září 2010

...Leia by záviděla! - šaty prodány!












Černé, takže klasické, s nátělníkovými zády, takže stylové, se síťkou, takže svádivé, tulipánové, takže slušivé, s páskem, takže pas zvýraňující..:)

Zkrátka dokonalé malé černé! Délka asi 10 cm nad kolena, pásek se zajímavou sponou (viz. má úúúchvatná obrazová dokumentácia;). Přes hrudník a v celé vrchní části je umístěna jemná síťka - dodává to tomu takový lehce hi-tech efekt (jsou prostě "kůůůl"). Přes záda síťka kolemjdoucím poskytuje flirtovní pohled na Vaše záda ( ...a muže bolí za krkem..). Výstřih "tak akorát":). Šaty jsou tulipánového střihu, sukně je lehce podkasaná ( a dělá to hezké nohy, héč!)

Zakoupeny v Zaře, tuším v lednu, bo jsem je měla na plese - chudinky malé (černé:D) - to byl jediný okamžik, kdy jsem je ukázala mým přátelům. Původní cena 999.-

Cena (now!) 400 Kč + poštovné. "Podarunok" bude taky - hen to černé cvočkové psaníčko:)

Boty ála Balmain přitáhnou pohled na Vaše dívčí lýtka. Ač můžou budit dojem, že zkracují či deformují nožky, není tomu tak!!! Podpatek má asi 8cm - tak akorát. Byla jsem v nich venku jedenkrát, takže podrážka je lehounce ošoupaná - prostě po prvním nošení, ale jinak - jako nové!

Velikost 39, zakoupeny v Deichmanu, původní cenu už si bohužel nepamatuju..

Cena 200 + poštovné....a dárek přidám, of kóóórs!:)

Brejle z Topshopu - bez škábanců, bez otisků, bez jakýchkoli důkazních materiálů ( trocha moc CSI:D). Černé a pusové. Sedí hezky rovně na nose, mají styl a vypadají sakra dobře!!! ...jenže já mám brýlí moc a prakticky žádné nenosím, tak proč se nepodělit? :)

Cena 100káče + poštovné + eine kleine Dárečkajne für dich! 

Mějte se...b. 

18 komentářů:

  1. Ahoj, chtěla bych se zeptat na velikost šatů a jestli je možné koupit psaníčko?

    OdpovědětVymazat
  2. Taky by mě zajímala ta velikost :)

    OdpovědětVymazat
  3. Zdarte...omouvám se, že jsem vám neodepsala...:D Nějak nestíhám (znáte mě, že..)

    Velikost šatů je S (mám normálně XS a tyhle sedí v klídečku, tak nevím..:D)No a psaníčko je k šatům jako dárek..přece!!:)

    OdpovědětVymazat
  4. Tyjo, uplně o nich přemejšlim :) a nechceš mi poslat nějakou fotku tebe v nich, abych viděla jak seděj :)
    no já docela za poslední dobu přibrala, tak aby mi bylo :O :D

    OdpovědětVymazat
  5. :D Zoris, Zoris...uplně tě vidím!!! Určitě jsi přibrala, blabla..:D A vůbec, i kdyby k této velmi nepravděpodobné skutečnosti došlo, tak bys byla pořád krásná křehká Zoris!a basta!

    Hele, klidně, ale teď jsem v Olomouci, takže ti to můžu poslat nejdříve o víkendu. Šlo by? Nebo..nebo!!! V pondělí budu v Pze!!!!ha!ha?

    OdpovědětVymazat
  6. Mne sa tak strasne paci akym stylom mas napisany tento predavajuci blog.. :) som z toho paf! a vlastne aj z tych ciernych okuliarov! :)

    OdpovědětVymazat
  7. Katko, děkuji velmi..:) Btw, brýle stále k mání...

    OdpovědětVymazat
  8. Ty jo, všecko moc moc moc pěkné! Ale money nejsou :(

    OdpovědětVymazat
  9. Týjo,ty šaty bych brala hned,dej sem prosim fotku,kte je máš na sobě :) ! ..Nechceš spřátelit? teprv začínám :( .

    OdpovědětVymazat
  10. Jsou černé šaty ještě k mání? :) Kdyby ano, zamlouvám :D

    OdpovědětVymazat
  11. Kočky, moc se omlouvám, že jsem se tak dlouho neozvala....:D Nějak zapomínám, nebo co...

    Černé šaty pořád jsou, ouška bohužel k mání nejsou..:(

    OdpovědětVymazat
  12. strasne super pises predavajuce prispevky:))

    OdpovědětVymazat
  13. what a gorgeous dress!
    great blog!
    loving the posts
    stop by some time xx

    OdpovědětVymazat
  14. very nice Blog ♥

    hugh serah

    http://serah-de-fashix.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  15. Sakra to jsem přišla pozdě... budu si to tady muset víc hlídat :D a jak to máš krásně nafocený, palec nahoru))

    OdpovědětVymazat