úterý 2. srpna 2011

Boty ASOS, vel. 38 - pryč




pro větší obrázek klik


Tmavě šedé heels z Asosu s "dřevěným" podpatkem. Jsou pohodlné, úžasné a krásné (ano, ano, ano!!!!!), jenže jsou mi MALÉ! :( Po zjištění, že jsou pro mou "hnátu" nenositelné, jsem uvažovala o tom, že si je nechám jen tak, "na výstavku", ale byla by škoda, kdyby zůstaly nenošené (a taky přemýšlím, že si je objednám větší, jinak totiž nemají chybu!) Byla jsem v nich pouze jednou v Praze, a to zhruba 1 hodinu (bojovala jsem, ale musela jsem si obout baleríny). Velikost je britská 6, tzn. 39, ale jsou MENŠÍ!!!

materiál: umělá kůže, stélka: kůže

výška podpatku: 12, 8cm, výška podrážky: 2, 3cm

velikost: napsaná 39, ale jsou 38!

cena: 400Kč

lhttp://www.asos.com/Asos/Asos-Prissy-Block-Heel-T-Bar-Court-Shoe/Prod/pgeproduct.aspx?iid=1420742&cid=1931&Rf-800=15.000,115.000&sh=0&pge=1&pgesize=20&sort=3&clr=Grey

pište na ROEKIDS@GMAIL.COM

Žádné komentáře:

Okomentovat